Nasze marki

Alugard

Alugard utworzony został w roku 1982 jako marka dla produktów przeznaczonych dla handlu branżowego, architektów i dekoratorów wnętrz oraz obiektów.

Nazwa Alugard pochodzi od połączenia słów : "aluminium" i "die Gardine". Podstawowym produktem były tu bowiem aluminiowe szyny sufitowe - produkt o większej wartości niż szyny Gardinii z tworzyw sztucznych. Alugard od początku obejmował asortyment ekskluzywny w zakresie karniszy, szyn aluminiowych i zabezpieczeń przeciwsłonecznych; oferował nowatorskie rozwiązania. Pod tą marką sprzedawane były towary na zamówienie oraz towary, których nie było w programie produktów do sprzedaży w systemie samoobsługowym Gardinii: ogrody zimowe, zabezpieczenia przeciw owadom, systemy panelowe. Oferta ALUGARD skierowana była do innej grupy klientów : bogatych, wymagających, poszukujących niestandardowych rozwiązań, architektów.

W formie logo jest takie jak logo Gardinii. Oznacza to przynależność obu marek do jednej firmy. Występując razem lub osobno przekazują te same wartości : stabilność, trwałość, nowoczesność, zakorzenienie w tradycji, siłę, gwarancję jakości. Kolorystyka logo ALUGARD jest bardziej stonowana . Przeważa kolor granatowy określany jako "najmądrzejszy z kolorów", symbolizujący mądrość, zdecydowanie, rozwagę, solidność, stabilność, niezależność. Podkreślenie w kolorze srebrnoszarym wnosi powiew luksusu, czegoś bardziej wartościowego, doskonałego, klasycznego, stonowanie, powagę, podkreśla jakość. A czerwony to jak w logo Gardinii wyraz odwagi, energii, aktywności , znajomości pragnień i dążenia do ich realizacji.