Informacje prasowe

Informacje prasowe

Tutaj znajdziesz komunikaty, które mogą zainteresować Ciebie i Czytelników. Zachęcamy do lektury i aktywnego udziału w opisanych wydarzeniach.

Informacja prasowa 12.12.2013

Zaproszenie na targi Heimtextil Frankfurt 2014

W dniach od 08.01.do 11.01.2014 odbędą się po raz kolejny we Frankfurcie nad Menem największe targi branży tekstylnej w Europie - Heimtextil 2014. To spotkanie producentów i dystrybutorów, ale także pokaz panujących i nadchodzących trendów w branży tekstylnej na najbliższe lata. Gardinia zaprezentuje podczas targów swoją najnowszą ofertę handlową.

Targi we Frankfurcie to doskonałe miejsce spotkań z klientami i partnerami handlowymi. To okazja do wymiany doświadczeń i bliższego wzajemnego poznania. Chcąc stworzyć ku temu sprzyjającą atmosferę, Gardinia zaprasza swoich targowych gości na trzeci już z rzędu Allgäu Brunch. Od godz. 10.00 w piątek, 10. stycznia 2014, na stoisku A.90 w hali 5.1. Gardinia będzie podejmować przybyłych śniadaniem pełnych lokalnych specjałów z rejonu Allgäu. Na stołach zagoszczą tradycyjne przysmaki z sera i szynki, a do tego piwo z browaru Stolz-Bräu z Isny.

Serdecznie zapraszamy do osobistego zapoznania się z nowościami produktowymi Gardinii na nadchodzący sezon oraz kuchnią regionu, gdzie Gardinia ma swoje korzenie.

Zaproszenie

Informacja prasowa z 05.12.2013

To będzie rok pokolenia Ygrek!

Pokolenie Y. Młodzi, ambitni, ceniący sobie wysoką jakość łączącą nowoczesny wygląd i funkcjonalność. Coraz głośniej mówią o swoich potrzebach. To zdecydowanie ich czas. Gardinia, wspierając ich
Rozdaje kalendarze Pokolenia Y!

Jesteś młody, ambitny, cenisz sobie wysoką jakość łączącą nowoczesny wygląd i funkcjonalność? Poszukujesz nowych wzorów oraz dróg wyrażania siebie? Jeśli tak, to przyjdź i spotkaj się z nami na Twojej uczelni. Poznasz świat oraz kolekcję produktów Pokolenia Y. Dodatkowo otrzymasz wyjątkowy prezent na Nowy Rok: kalendarz z datami, o których nie możesz zapomnieć.

Czy słyszałeś ten wybuch? Tak, to Wielka Rewolucja Y - głos Twoich rówieśników. Wyraźnie mówią o tym, że swoją przestrzeń chcą kształtować produktami, które odpowiadają ich oczekiwaniom, gustom oraz wartościom. Wierzymy, że to właśnie Ty masz głowę pełną pomysłów i staniesz się prekursorem Ygrekowej rewolucji!

Obejrzyj krótki film: www.youtube.com/watch?v=WtueHG9XfMQ, zainspiruj się i wymyśl hasło dla Rewolucji pokolenia Y. Do wygrania wyjątkowa aranżacja twojego okna. Wspólnie z Gardinią, międzynarodowym producentem dekoracji okiennych, stworzysz wnętrze swoich marzeń.

Przyjdź i spotkaj się z nami! Czekamy na Ciebie:

7.12.2013 - Wyższa Szkoła Bankowa, bud. A

10.12.2013 - Uniwersytet Przyrodniczy, Centrum Dydaktyczno- Naukowe

11. 12. 2013 - Uniwersytet Ekonomiczny, budynek E

17.12.2013 - Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych

Serdecznie zapraszamy!

Informacja prasowa z 14.08.2013

Ochrona przed słońcem dzięki... słońcu

Latem chętniej niż kiedykolwiek zasłaniamy nasze okna, aby ochronić mieszkania przed nadmiernym nagrzaniem. Służą nam do tego różnego typu wewnętrzne zabezpieczenia przeciwsłoneczne, a w szczególności rolety. Zróżnicowane właściwości tkanin, z których są wykonane, pozwalają wpuścić do środka tylko tyle słońca i ciepła, ile sami chcemy.

W tym roku Gardinia poszerzyła swoją ofertę rolet wprowadzając pierwszy produkt do ochrony okien montowany na zewnątrz. To zewnętrzna roleta solarna dostępna w systemie sprzedaży samoobsługowej. Chroni ona okna przed przenikaniem energii słonecznej wykorzystując w tym celu właśnie tę energię.

Roleta solarna wyposażona jest w ogniwo solarne umieszczone w górnej metalowej kasecie oraz silnik i akumulatory, które ładowane w sposób ciągły energią słoneczną, służą do jej pozycjonowania. Roleta nie musi być zatem podłączona do zasilania elektrycznego i jest produktem ekologicznym. Elementy sterujące roletą certyfikowane są przez TÜV. Sama roleta wykonana jest z tkanin poliestrowych lub dralonowych odpornych na warunki atmosferyczne i oferowana w czterech stonowanych kolorach i pięciu rozmiarach. Wraz z roletą dostępny jest cały osprzęt niezbędny do jej zamocowania - w zależności od potrzeb do ścian lub sufitu.

Solarne rolety zewnętrzne dostępne są u wybranych partnerów handlowych Gardinii.

Informacja Prasowa 17.06.2013

Ygrek- lubię to! - Gardinia dla pokolenia Y

"Ygrek - lubię to!" to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii produktowej i edukacyjnej Gardinii. Jej premiera miała miejsce 20. maja w Warszawie podczas gamy produktowej organizowanej przez partnera handlowego Gardinii - sieć marketów dekoracyjno-budowlanych Leroy Merlin.

Idea i początek kampanii sięga ubiegłego roku, kiedy to Gardinia wraz z wrocławską Akademią Sztuk Pięknych zorganizowała konkurs "Młodzi projektują dla Młodych". Jego przedmiotem było zindywidualizowanie wybranego produktu z asortymentu Gardinii tak, aby trafiał w gusta i oczekiwania młodych odbiorców - ludzi z tzw. pokolenia Y.

Pokolenie Y to ludzie urodzeni w latach 1980-1995. To osoby młode, pewne siebie, gotowe do podejmowania nowych wyzwań. Nie boją się odważnych rozwiązań, oryginalności, świadomie kształtują siebie i swoje otoczenie. Dotyczy to stylu ich życia, pracy, zachowań konsumenckich.

Dla pokolenia Y Gardinia stworzyła celowaną ofertę asortymentową. Wybrane zostały do niej produkty, które odpowiadają specyficznym potrzebom i wymaganiom pokolenia Y, wpisują się w jego trendy. Wyróżniają się bowiem atrakcyjnością, oryginalnością wzornictwa, nowoczesnością rozwiązań. Są funkcjonalne, łatwe w montażu, proste wzorniczo.

Sztandarowym produktem programu jest karnisz Ygrek. Jego końcówka to wyróżniony we wspomnianym wcześniej konkursie projekt Rafał Modlingera, który został wdrożony do produkcji i właśnie wchodzi na rynek.

Kompletna oferta "Ygrek - lubię to" zaprezentowana została 20. maja w Warszawie podczas wewnętrznej prezentacji asortymentowej zorganizowanej przez Leroy Merlin.

Wszystkie produkty z niej będą dostępne dla klientów placówek Leroy Merlin w całej Polsce już na początku lipca.

 

Informacja Prasowa z 14.03.2013

Pozazdrościć Zazdrostce

W sobotę 16. marca 2013 Gardinia zaprasza na finał konkursu "Metamorfoza zazdrostki". Wystawa nadesłanych prac konkursowych, wielkanocny kiermasz rękodzieła, degustacja regionalnych przysmaków z Podkarpacia, konkurs na nazwę dla zwycięskiej zazdrostki oraz porady specjalistów od aranżacji okna. A wszystko to w ramach wydarzenia "Pozazdrościć zazdrostce" organizowanego we wrocławskiej Galerii Handlowej Domar.

Gardinia docenia piękno polskiego rękodzieła i w ramach programu społecznej odpowiedzialności biznesu pt. "Metamorfoza zazdrostki" włączyła się w działania promujące i pielęgnujące lokalne tradycje związane z kultywowaniem dawnych technik rzemieślniczych na terenie południowo-wschodniej Polski.
Wraz z Fundacją NADwyraz i programem "Szlak Tradycyjnego Rzemiosła" zorganizowała w maju ubiegłego roku konkurs "Metamorfoza zazdrostki" . Do udziału w nim zaprosiła rękodzielniczki, które na co dzień dbają o zachowanie i przekazanie lokalnych tradycji.
Zadaniem uczestniczek było ręczne wykonanie dowolną techniką najładniejszej czy najbardziej oryginalnej zazdrostki. Konkurs ten miał pokazać, że rękodzieło jest nie tylko piękne, ale i funkcjonalne. Jako produkt wyjątkowy, wpisujący się w obecne trendy, może być obecny na rynku i stać się mimo swojego unikatowego charakteru dostępny dla masowego odbiorcy.

Do konkursu zgłosiło się 11 pań przekazując pod ocenę komisji 22 małe dzieła sztuki: zazdrostki wykonane w różnych kolorach i technikach: haftu, szydełkowania czy koronki klockowej.
Finał konkursu i wybór tej najpiękniejszej zazdrostki odbędzie się 16. marca w Galerii Handlowej Domar pod hasłem "Pozazdrościć zazdrostce". Na żywo będzie można obserwować obrady komisji konkursowej pod przewodnictwem prof. Agaty Danielak-Kujdy, prorektora wrocławskiej ASP. Uczestniczki konkursu opowiedzą o swojej codziennej pracy, zdradzą rękodzielnicze tajniki i zaproszą na wielkanocny kiermasz wyrobów oraz degustację przysmaków z regionu Małopolski i Podkarpacia. Każdy z odwiedzających będzie mógł skorzystać również z doradztwa specjalistów od aranżacji okien oraz wziąć udział w konkursie na nazwę dla zwycięskiej zazdrostki.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęła Gazeta Wrocławska i Radio RAM.


Informacja prasowa 15.11.2012

Rolety thermo: "Najlepsze w Polsce"

Z satysfakcją informujemy, że firma Gardinia sp. z o.o. została nominowana w 2012 roku przez konsumentów do grona laureatów XVIII. edycji Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów organizowanego przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego z Poznania. Jest to jeden z najstarszych konkursów promujących producentów i ich wyroby. Organizowany jest począwszy od 1992 roku. Celem konkursu jest promocja i wyróżnienie najlepszych - zdaniem konsumentów - produktów na rynku europejskim.

Zgodnie z regulaminem konkursu konsumenci i użytkownicy internetu nominowali do udziału w konkursie produkt firmy Gardinia : ROLETĘ THERMO.
W związku z powyższym rolety te uzyskały na najbliższe 3 lata certyfikat:
" NAJLEPSZE W POLSCE - THE BEST IN POLAND".

Gardinia dołącza tym samym do prestiżowego grona producentów najlepszych europejskich wyrobów oferowanych w Polsce, wyróżnionego przez najbardziej wymagające jury - konsumentów. Zyskuje tym samym równocześnie prawo do umieszczenia na nagrodzonym produkcie godła :

 

Informacja prasowa 20.09.2012

Mistrzowskie odkrycie Sławomira Szmala

W dniach 28. i 29. września 2012 firma Gardinia zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska w markecie OBI przy ul. Zwycięskiej 1 w Lublinie. W tych dniach zaprezentowane zostanie tam mistrzowskie odkrycie Sławomira Szmala: napinacz łańcuszka do rolet "3macz".

Napinacz łańcuszka to najnowsze nowatorskie rozwiązanie firmy Gardinia wprowadzone na rynek. Jego zastosowanie podnosi znacząco estetykę dekoracji i komfort użytkowania rolet. Konstrukcja tego elementu eliminuje wszystkie luźno wiszące elementy i porządkuje bieg łańcuszka. Pozostaje on napięty i prosty, bez splotów i pętli. Dzięki zastosowaniu napinacza, rolety można obsługiwać tylko jedną ręką. Utrzymuje on również stałe napięcie łańcuszka - łańcuszek nie zmienia położenia i nie odstaje od okiennej ramy nawet przy uchylonym oknie.
Dzięki zastosowaniu napinacza łańcuszka firmy Gardinia oferowane przez nią rolety spełniają wymogi dyrektywy Unii Europejskiej nr 13120 w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zasłon wewnętrznych.

Napinacz łańcuszka montuje się szybko i łatwo. Aby przekonać o tym klientów i ułatwić im dostęp do informacji o sposobie montażu elementu zaprezentowany zostanie film dostępny za pomocą coraz popularniejszych kodów QR oraz ze strony internetowej firmy.

Zwolenników nowinek technicznych Gardinia zaprasza  ze smartfonami. W trakcie trwania prezentacji odbędą się również konkursy z nagrodami, a przez całe 2 dni klientom w doborze produktów do aranżacji okna doradzać będą eksperci z Gardinii.

Informacja prasowa 31.08.2012

Dekorujemy okna od 1950

Tego lata zaszły w Gardinii pewne zmiany. Dzięki nim łatwiej będzie teraz klientom rozpoznawać i wybierać markę Gardinia. Ponad 60 lat doświadczenia w aranżacji i dekoracji okien firma zamyka w jednym prostym haśle : Dekorujemy okna od 1950.

Firma Gardinia obecna jest na europejskim rynku już od ponad 60 lat. W tym czasie zmieniała się jej organizacja, struktura, portfolio produktów i klientów. Jej wewnętrzne zmiany były bezpośrednim wynikiem tego co działo się na rynku, jego dynamiki, panujących trendów i swoje odbicie znajdowały w formie logo firmy.

Gardinia stale dąży do tego, aby marka była w Polsce rozpoznawalna, aby kojarzyła się z branżą, w której firma działa: dekoracją okien. Ważne jest, aby klienci mieli świadomość, że firma jest obecna na rynku już długie lata, że stoi za nią tradycja, wiedza i doświadczenie. Dlatego podjęta została decyzja o zmianie hasła wizerunkowego. Teraz brzmi ono : "Dekorujemy okna od 1950". W ten sposób firma komunikuje w prosty sposób swoim klientom, o tym, w czym Gardinia specjalizuje się od ponad 60 lat w wielu europejskich krajach, co jest jej misją i pasją.

Gardinia to synonim funkcjonalnych i dekoracyjnych produktów do aranżacji okien. Oto właśnie cała prawda o Gardinii.

Informacja prasowa 15.07.2012

Estetycznie, wygodnie, bezpiecznie...

Gardinia wprowadza do swojej oferty nowe rozwiązanie techniczne do rolet: napinacz łańcuszka rolety.
Jego zastosowanie podnosi znacząco estetykę dekoracji i komfort użytkowania rolet. Konstrukcja tego elementu eliminuje wszystkie luźno wiszące elementy i porządkuje bieg łańcuszka. Pozostaje on napięty i prosty, bez splotów i pętli. Dzięki zastosowaniu napinacza rolety można obsługiwać tylko jedną ręką. Utrzymuje on również stałe napięcie łańcuszka - łańcuszek nie zmienia położenia i nie odstaje od okiennej ramy nawet przy uchylonym oknie.

Dzięki zastosowaniu napinacza łańcuszka firmy Gardinia oferowane przez nią rolety spełniają wymogi dyrektywy Unii Europejskiej nr 13120 w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zasłon wewnętrznych.
Dodatkowym rozwiązaniem w tym zakresie jest użyty łącznik łańcuszka, który powoduje rozerwanie pętli przy obciążeniu powyżej 2,5 kg. Jest to element wielokrotnego zastosowania pozwalający każdorazowo spiąć przerwany łańcuszek.

Napinacz łańcuszka montuje się szybko i łatwo. Oferowany jest on w roletach jako element ich mechanizmu. Do dotychczas posiadanych rolet można go dokupić jako osobny artykuł, dostępny w dwóch kolorach: białym i brązowym.


Informacja prasowa 10.07.2012

Gardinia i ASP wspólnie nagradzają ekologiczne projekty

W piątek 6.07.2012 w siedzibie firmy Gardinia w Domasławiu Pani Agnieszka Jaśkiewicz, autorka projektu rolet wykonanych z materiału recyclingowego, odebrała nagrodę główną w konkursie "Metamorfoza okienna czyli Młodzi projektują dla Młodych".

Konkurs organizowany pod hasłem "Młodzi projektują dla Młodych" skierowany był do studentów Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu. Zadaniem uczestników było zindywidualizowanie dowolnego produktu z asortymentu Gardinii tak, aby stał się atrakcyjny i trafił w gust młodych klientów. Poszukujemy świeżego spojrzenia młodych twórców na artykuły aranżacji i dekoracji okna - mówił na inauguracji konkursu Witold Prask, Prezes zarządu Gardinia Sp. z o.o.
Członkowie komisji konkursowej pod przewodnictwem prof. Agaty Danielak-Kujda - kierownika Katedry Wzornictwa Przemysłowego wrocławskiej ASP, mieli trudne zadanie - każda ze zgłoszonych prac była wyjątkowa i warta wyróżnienia. Młodzi projektanci wykazali się nie tylko pomysłowością, ale również znajomością technicznych aspektów produktów.

Zwyciężył projekt przygotowany przez Agnieszkę Jaśkiewicz, który zakłada wykonanie rolet z materiału recyclingowego stworzonego ze sprasowanych zużytych foliowych toreb. "Dzięki różnorodności kolorów materiał ten tworzy na oknie rodzaj abstrakcyjnego i niepowtarzalnego witrażu" - czytamy w opisie projektu zwyciężczyni.
Dodatkowo przyznano również wyróżnienie dla Rafała Modlingera, twórcy projektu zakończenia karnisza w kształcie litery "Y", który przykuł z kolei uwagę członka komisji konkursowej reprezentującego Gardinię .

Nie bez powodu uroczyste wręczenie nagrody głównej - profesjonalnego programu do projektowania wektorowego "Adobe Illustrator" - odbyło się w siedzibie Gardinii. Podczas spotkania zwycięzcy mieli możliwość poznania firmy, zwiedzili fabrykę i zobaczyli, jak wygląda proces produkcji artykułów do aranżacji okna.

Informacja prasowa 25.06.2012

Konkurs "Metamorfoza okienna czyli Młodzi projektują dla Młodych" rozstrzygnięty

21.06.2012 zakończył się zainaugurowany 3. kwietnia br. w siedzibie Katedry Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu konkursu "Metamorfozy Okienne, czyli Młodzi projektują dla Młodych". Został on zorganizowany przez firmę Gardinia sp. z o.o. przy współpracy z wrocławską Akademią Sztuk Pięknych.

Konkurs skierowany był do wszystkich studentów wrocławskiej ASP. Zadaniem jego uczestników było zindywidualizowanie wybranego produktu z asortymentu Gardinii , czyli przeprojektowanie go w taki sposób, aby trafił on w gust młodych ludzi i mógł być wprowadzony na rynek.

Wszystkie zgłoszone do konkursu prace były bardzo ciekawe i przemyślane. Ale komisja, w której obok przedstawicieli Gardinii zasiedli wykładowcy wrocławskiej ASP pod kierownictwem prof. Agaty Danielak-Kujdy, wybrała zwycięzcę jednomyślnie.

Nagrodzona praca to projekt rolety dla Młodych i nie tylko, który łączy tradycyjną tkaninę i wykorzystuje kolorowe foliowe torby na zakupy. W wyniku tego powstaje niepowtarzalny wzorniczo produkt, który z jednej strony podkreśla indywidualizm, charakterystyczny dla młodego pokolenia, a z drugiej - wyraża jego ekologiczną świadomość i troskę o środowisko. Autorką zwycięskiej pracy jest pani Agnieszka Jaśkiewicz.

Obok nagrody głównej komisja wyróżniła projekt adaptacji karnisza autorstwa pana Rafała Modlingera.

Zakończony właśnie konkurs "Metamorfoza Okienna, czyli Młodzi projektują dla Młodych" to początek zapowiadanej w kwietniu długofalowej współpracy Gardinii i ASP, której celem będzie połączenie świata biznesu ze światem sztuki, designu; branży aranżacji i dekoracji okna z kreatywnością młodych projektantów.

Informacja prasowa 29.05.2012

Metamorfozy okienne w Małopolsce rozpoczęte

W dniach 25 i 26 maja br. w sklepie Merkury Market w Nowym Sączu odbył się event "Okienne Metamorfozy z Martą Mizerą" połączony z inauguracją programu pod hasłem "Metamorfoza Zazdrostki", organizowanego przez firmę Gardinia Sp. z o.o. przy współpracy z Fundacją NADwyraz.

Program społecznej odpowiedzialności biznesu "Metamorfoza Zazdrostki"

"Metamorfoza Zazdrostki" to konkurs na najpiękniejszą lub najbardziej oryginalną ręcznie wykonaną haftowaną lub koronkową zazdrostkę. Nagrodą w konkursie będzie wprowadzenie zwycięskiej pracy na rynek jako edycji limitowanej. Program "Metamorfoza zazdrostki" organizowany jest we współpracy z Fundacją NADwyraz. Patronatem medialnym objął go Tygodnik Nowosądecki.
Podczas briefingu zorganizowanego z okazji inauguracji programu wiele mówiono o pięknie ludowego rękodzieła oraz szansach, jakie niosą dla niego coraz popularniejsze trendy folkowe. Głos zabrali: etnograf z Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu Sylwia Zarotyńska, kierownik regionalny Merkury Market Rafał Słowik, dyrektor ds. rozwoju firmy Gardinia Sp. z o.o. Jolanta Kleinschmidt, stylistka Marta Mizera oraz prezes Fundacji NADwyraz Wojciech Kucharski.
Obecnych było także 5 pań zrzeszonych wokół Szlaku Tradycyjnego Rzemiosła, które jako pierwsze otrzymały zaproszenie do konkursu "Metamorfoza zazdrostki". Wyraziły ogromne zainteresowanie programem oraz radość z faktu, że pomoże on promować ich działalność rękodzielniczą.
Na briefingu zjawili się również przedstawiciele lokalnych mediów, przedstawiciele kierownictwa Merkury Market i klienci.

Kiermasz rękodzieła

Po zakończeniu briefingu inaugurującego program "Metamorfoza zazdrostki" rozpoczął się kiermasz rękodzieła z udziałem pań ze Szlaku Tradycyjnego Rzemiosła. Pani Danuta Urbanik z Wiśniowej prezentowała pięknie haftowane gorsety. Pani Antonina Lubera z Pisarzowej pokazywała, jak zwykłą bibułę zamienić w kolorowe kwiaty. Panie Janina Cempa i Grażyna Opach, również z Pisarzowej, dokonywały hafciarskich i koronkarskich cudów. A pani Barbara Kościółek z Nowego Sącza prezentowała ręcznie wykonaną biżuterię oraz malowidła na szkle.
Goście odwiedzający Merkury Market z ciekawością przyglądali się, jak powstają rękodzielnicze arcydzieła. Każdy chętny mógł także zakupić produkty wykonane ręcznie przez obecne na kiermaszu panie.

Okienne Metamorfozy z Martą Mizerą

Przez dwa dni Gardinia dbała zarówno o wygląd nowosądeckich pań, jak również ich okien.
Projektantka Marta Mizera udzielała klientom Merkury Market darmowych porad stylizacyjnych. Ponad 40 pań zdecydowało się skorzystać z możliwości rozmowy ze specjalistką od metamorfozy osobistej. Każda z nich w prezencie otrzymała specjalną książeczkę - osobisty poradnik stylizacyjny z receptą na piękny wygląd, wypisaną własnoręcznie przez Martę Mizerę. Stylistka wyrażała ogromne zainteresowanie stylem życia i ubierania mieszkanek Nowego Sącza. Pod koniec drugiego dnia udzielania porad przyznała nam, że nowosądeczanki są świadome własnego wyglądu, w zdecydowanej większości prawidłowo dobierają kolory i kroje ubrań.Stylistce Marcie Mizerze towarzyszyła grupa okiennych specjalistów pod przywództwem product managera Gardinii Jarosława Narkiewicza. Udzielali porad z zakresu aranżacji i dekoracji okna, odpowiadali na wszystkie pytania klientów.
26 maja, z okazji Dnia Matki, na stoisku Gardinii w sklepie Merkury Market na mamy i ich pociechy czekały specjalne niespodzianki. Dzieci za piękne życzenia obdarowywane były słodkimi lizakami i gadżetami Gardinii, a mamy otrzymywały akcesoria do dekoracji okna.

Konkurs na nazwę mini-rolety

Poradom specjalistów towarzyszył konkurs na najciekawszą nazwę dla mini-rolety Gardinii, w którym do zdobycia był bon o wartości 500 zł do wykorzystania na produkty Gardinii w sklepie Merkury Market w Nowym Sączu.
Członkowie komisji konkursowej - dyrektor ds. rozwoju firmy Gardinia Sp. z o.o. Jolanta Kleinschmidt, kierownik sklepu Merkury Market w Nowym Sączu Józef Kiklica oraz rzeczniczka prezydenta miasta Nowy Sącz Małgorzata Grybel - mieli trudne zadanie. Każda zgłoszona nazwa była inna, oryginalna, warta wyróżnienia. Po burzliwej naradzie za najciekawszą nazwę uznano "Akwarelkę".

Konkurs "Okienna metamorfoza", czyli aranżacja zwycięskiego okna za darmo

Podczas eventu z Martą Mizerą zainaugurowany został również konkurs organizowany przez firmę Gardinia pod hasłem "Okienna metamorfoza".Zadaniem uczestników konkursu będzie przekonanie komisji, że to właśnie ich okno zasługuje na metamorfozę. W jaki sposób? Dowolny - Gardinia liczy na kreatywność swoich klientów. Jedyny warunek to dołączenie do zgłoszenia zdjęcia przedstawiającego opisywane okno. Nagrodą główną w konkursie jest darmowe wykonanie zwycięskiej aranżacji. Zgloszenia nadsyłać można do 31.08.2012 r.

Informacja prasowa 23.05.2012

Gardinia i kampania "Okienne metamorfozy"

Gardinia, jako przyjaciółka polskich okien, pragnie poznać oczekiwania swoich klientów i na stałe zagościć w domach mieszkańców Małopolski i Podkarpacia. Z ponad 60-letniej tradycji firmy w dekorowaniu okna wypływa przekonanie, że okno jest jednym z najważniejszych elementów wnętrza. Dlatego celem Gardinii jest pokazać, że, chcąc zmienić wygląd pomieszczenia, warto zacząć właśnie od okna. Stąd pomysł zorganizowania kampanii pod hasłem "Okienne metamorfozy", która rozpocznie się na obszarze województwa małopolskiego i podkarpackiego. Na kampanię składa się kilka elementów skupionych wokół modnych ostatnimi czasy "metamorfoz":

- "Metamorfoza zazdrostki",
- "Okienna metamorfoza",
- "Metamorfoza z Martą Mizerą".

Patronem medialnym kampanii jest Tygodnik Nowosądecki.

Wybór Nowego Sącza jako miejsca startu kampanii "Okienne metamorfozy", a w szczególności programu "Metamorfoza zazdrostki" nie był przypadkowy. To właśnie z tych okolic pochodzi aż 10 pań zajmujących się koronkarstwem i hafciarstwem, zrzeszonych wokół Szlaku Tradycyjnego Rzemiosła, które zapraszamy do udziału w konkursie.

Informacja prasowa 23.05.2012

Program społecznej odpowiedzialności biznesu "Metamorfoza zazdrostki"

Gardinia docenia piękno polskiego rękodzieła i pragnie włączyć się w działania promujące i pielęgnujące lokalne tradycje związane z ręcznie wykonywanymi haftami i koronkami. A tradycje te najbardziej żywe są na terenie południowo-wschodniej Polski. To właśnie mieszkańcy Podkarpacia i Małopolski z zamiłowaniem i pasją pielęgnują dawne techniki rzemieślnicze. Program "Metamorfoza zazdrostki" ma pokazać, że rękodzieło jest nie tylko piękne, ale i funkcjonalne - jako produkt wyjątkowy, wpisujący się w obecne trendy, może być obecny na rynku, a tym samym stać się dostępny dla masowego odbiorcy.

Współpraca z Fundacją NADwyraz

Gardinia, specjalista od dekoracji okna, organizując program "Metamorfoza zazdrostki", postanowiła zaprosić do współpracy specjalistę od rękodzieła. Fundacja NADwyraz (www.nadwyraz.pl) skupia się przede wszystkim na niekomercyjnych działaniach mających na celu kulturalną aktywizację społeczności lokalnych, promocję młodych twórców oraz wspieranie działań marketingowych instytucji kultury. Jednym z projektów realizowanych przez Fundację jest Szlak Tradycyjnego Rzemiosła (www.szlakrzemiosla.pl), pomyślany jako ścieżki tematyczne dotyczące twórczości ludowej i tradycyjnego, zanikającego wiejskiego rzemiosła Małopolski i Podkarpacia. Jest on również świadectwem, uchwyceniem śladu historii, udokumentowaniem żywego dziedzictwa kulturowego, służy upowszechnieniu i szerokiej promocji dawnych rzemiosł, a tym samym wsparciu samych twórców i całego regionu.

Konkurs "Metamorfoza zazdrostki"

Doceniając piękno rękodzieła, Gardinia zauważyła również szansę, jaką jest wprowadzenie ręcznie wykonanych produktów na rynek.
Stąd, w ramach współpracy z Fundacją NADwyraz, narodził się pomysł na konkurs na najpiękniejszą lub najbardziej oryginalną zazdrostkę pod hasłem "Metamorfoza zazdrostki", skierowany do mieszkańców Podkarpacia i Małopolski, którzy zajmują się rękodziełem. Przewidzianą nagrodą w konkursie jest wprowadzenie limitowanej edycji zazdrostki jako dodatku do bogatej gamy prętów jakie znajdują się w asortymencie Gardinii na rok 2012/2013, ale również jako wyjątkowy prezent dla partnerów biznesowych oraz osób biorących udział w konkursach organizowanych przez firmę.

Gardinia konkurs "Metamorfoza zazdrostki" z jednej strony pragnie podkreślić, jak ważne jest pielęgnowanie polskiego dziedzictwa kulturowego i tradycji, z drugiej - obserwując silny folkowy trend w aranżacji wnętrz, chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaoferować im unikatowy produkt.

Informacja prasowa 23.05.2012

Konkurs "Okienna metamorfoza"

Gardinia nieustannie wsłuchuje się w oczekiwania i potrzeby klientów, poszukując nowych inspiracji i wskazówek, jak udoskonalać swoje produkty. Badania marketingowe, które Gardinia zleciła pod koniec 2011 r., pokazały, że 90% osób dokonujących zakupu produktów do aranżacji okna to kobiety. Dla 60% ankietowanych najważniejsze są informacje o produkcie otrzymywane w punkcie sprzedaży. Natomiast zdaniem sprzedawców współpracujących z Gardinią, klienci poszukują podpowiedzi, jaki produkt najlepiej spełni ich potrzeby i będzie się najlepiej prezentował na ich oknie. Przydatne są dla nich również zdjęcia gotowych aranżacji, pokazujące, jak prezentuje się dany produkt.
Chcąc dowiedzieć się, jak wyglądają okna w polskich domach, Gardinia w ramach konkursu "Okienna metamorfoza", rozpoczynającego się 25.05.2012 r., zachęca mieszkańców Małopolski i Podkarpacia, aby odsłonili przed nią swoje okna.Zadaniem uczestników konkursu będzie przekonanie komisji, że to właśnie ich okno zasługuje na metamorfozę. W jaki sposób? Dowolny - Gardinia liczy na kreatywność swoich klientów. Jedynym warunkiem jest dołączenie do zgłoszenia zdjęcia przedstawiającego opisywane okno. Nagrodą główną w konkursie jest darmowe wykonanie zwycięskiej aranżacji.

Informacja prasowa 23.05.2012

Event "Metamorfoza z Martą Mizerą"

Metamorfozy kojarzą się ze zmianą wizerunku. Obecnie zauważyć można silny trend, swoistą modę na metamorfozę. Popularność ta spowodowana jest coraz większą liczbą programów telewizyjnych zarówno tych zagranicznych jak i polskich, w których to specjaliści od wizerunku zmieniają wygląd zewnętrzny kobiet.
Gardinia, jako przyjaciółka każdej kobiety, zna i rozumie jej potrzeby związane z poczuciem własnego piękna. Dlatego zaprasza na dwudniowy event (25-26.05.2012, tj. piątek i sobota), podczas którego każdy chętny będzie mógł poddać metamorfozie zarówno sobie samego, jak i swoje okna.
Ekspertka w dziedzinie mody, najnowszych trendów i stylizacji Marta Mizera pokaże klientom, a w szczególności klientkom, jak w łatwy sposób można odmienić swoje okno, ale i jak odświeżyć swój wygląd zewnętrzny.
25. i 26. maja projektantka udzielać będzie klientom Merkury Market w Nowym Sączu darmowych porad stylizacyjnych. W tych dniach każdy, kto odwiedzi stoisko Gardinii w Merkury Market w Nowym Sączu, otrzyma poradę na temat metamorfozy osobistej wraz z książeczką - osobistym poradnikiem stylizacyjnym projektantki Marty Mizery.

Każdy, kto w dniach 25 i 26 maja odwiedzi Merkury Market w Nowym Sączu, otrzyma również darmowe wsparcie profesjonalisty w zakresie aranżacji i dekoracji okien oraz produktów Gardinii. Specjaliści odpowiadać będą na pytania klientów oraz doradzać, jaki produkt najlepiej spełni ich oczekiwania i preferencje. Gardinia pragnie dzielić się swoją wiedzą wypływającą z długoletniego doświadczenia.

Informacja prasowa 23.05.2012

Briefing dla mediów inaugurujący konkurs "Metamorfoza zazdrostki"

Event inaugurujący konkurs i briefing dla mediów odbędzie się 25.05.2012r., tj. w piątek, o godz. 10.00 w Merkury Market w Nowym Sączu, przy ul. Wiśniowieckiego 129. W tym samym czasie na terenie województwa małopolskiego odbywają się Małopolskie Dni Dziedzictwa Kulturowego, propagujące wiedzę na temat przeszłości i tradycji regionu. Na briefing dla mediów zaproszeni zostaną między innymi przedstawiciele władz miasta Nowego Sącza, Fundacji NadWyraz i inni goście.
Po briefingu o godz. 12.00 odbędzie się kiermasz, podczas którego artyści sztuki ludowej ze Szlaku Tradycyjnego Rzemiosła zaprezentują wyjątkowe rękodzieło i opowiedzą o swojej pasji. Miłośnicy folkowych trendów będą mieli również możliwość zakupu dzieł wykonanych przez prezentujących się artystów.

 

Informacja prasowa 03.04.2012

Młodzi dla Młodych, czyli okienna metamorfoza rozpoczęta

03 kwietnia br. w siedzibie Katedry Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu odbyła się inauguracja konkursu "Metamorfozy Okienne, czyli młodzi dla młodych" organizowanego przez firmę Gardinia Sp. z o.o. przy współpracy z uczelnią.

Konkurs "Metamorfozy Okienne, czyli młodzi dla młodych" skierowany jest do studentów wrocławskiej ASP. Zadaniem jego uczestników jest zindywidualizowanie wybranego produktu z asortymentu Gardinii. Zindywidualizowanie, czyli przeprojektowanie w taki sposób, aby trafił on w gust młodych ludzi.

Konkurs "Metamorfozy Okienne, czyli młodzi dla młodych" to początek długofalowej współpracy Gardinii i ASP. Podczas jego inauguracji prezes zarządu Gardinii Witold Prask przekazał na ręce Dziekana Wydziału Architektury Wnętrz i Wzornictwa prof. Jana Kukuły list intencyjny, rozpoczynający współpracę. Jej celem będzie połączenie świata biznesu ze światem sztuki, designu; branży aranżacji i dekoracji okna z młodymi projektantami.

Przedstawiciele Gardinii przedstawili obecnym na spotkaniu studentom podstawowe informacje na temat regulaminu oraz wyniki badań, które zainspirowały ich do organizacji konkursu (aż 17% osób nabywających produkty do aranżacji okna to ludzie młodzi!). Starali się również zainspirować początkujących projektantów, prezentując im produkty, których zindywidualizowanie jest przedmiotem konkursu.

Po zakończeniu części oficjalnej spotkania, studenci w niezobowiązującej, przyjaznej atmosferze, mieli okazję przyjrzeć się z bliska próbkom produktów Gardinii.

Szczegółowe informacje na stronie www.gardinia.pl oraz www.facebook.com/gardiniapl.

 

Informacja prasowa 30.03.2012

Młodzi dla Młodych, czyli jak wrocławski biznes połączył się z wrocławskim designem

Studenci i absolwenci szkół artystycznych i designu to niewątpliwie ludzie uzdolnieni i dobrzy projektanci. Jednak czy opuszczając mury uczelni mają szansę od razu zaistnieć w świecie biznesu? Akademia Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu wraz z firmą Gardinia Sp. z o.o., międzynarodowym producentem artykułów do dekoracji i aranżacji okna, chcą im to ułatwić. 03. kwietnia 2012 r. na Wydziale Architektury i Wzornictwa, w pawilonie D przy ul. Traugutta 19/21 o godzinie 13:00 odbędzie się inauguracja konkursu "Metamorfozy Okienne, czyli młodzi dla młodych", rozpoczynającego współpracę między firmą i uczelnią.

Inspirujące badania

Gardinia Sp. z o.o. powstała w 1950 r. w Niemczech, od 1994 r. działa również na polskim rynku aranżacji okna. Podsumowując ponad 17 lat swojej działalności oraz układając strategię na lata następne, jesienią 2011 r. Gardinia zleciła badania marketingowe dotyczące branży aranżacji i dekoracji okna. Ich wyniki wyraźnie pokazały, że Polacy pragną indywidualizmu, poszukują rozwiązań idealnie dostosowanych do ich potrzeb i oczekiwań. I to w każdym wieku - 17% spośród przebadanych osób planujących zakup produktu do aranżacji okna stanowiły osoby młode, uczniowie i studenci.

Pracownicy Gardinii zadali sobie pytanie - czy młodzi ludzie znajdą na polskim rynku aranżacji i dekoracji okna ofertę im dedykowaną? Czy będą mieli możliwość kupić produkt równie młody i świeży, jak oni sami, podkreślający ich energię i szybkie tempo życia?

Młodzi dla młodych, czyli o co tak naprawdę chodzi

Przemyślenia dotyczące produktu dedykowanego młodym ludziom zainspirowały Gardinię do złożenia wrocławskiej ASP propozycji zorganizowania konkursu skierowanego do jej studentów, a w szczególności studentów Katedry Wzornictwa Przemysłowego. "Metamorfozy Okienne, czyli młodzi dla młodych" - takie hasło przyświecać będzie poszukiwaniom najlepszego projektu zindywidualizowanej formy produktu z asortymentu Gardinii. Zindywidualizowanej, czyli zmienionej według własnego pomysłu młodego projektanta. Ale zmienionej w taki sposób, by trafić w gust młodych ludzi.

Bo kto lepiej wie, czego oczekują młodzi ludzie, jak nie oni sami? A tym bardziej studenci Wzornictwa, którzy zdobywają nagrody i wyróżnienia w międzynarodowych konkursach, takich jak chociażby Premio Lissone Design 2011, w którym ubiegłoroczna absolwentka ASP zdobyła drugie miejsce.

Co dla najlepszych?

Nagrodą w konkursie jest program Adobe Illustrator. Z konsultacji ze studentami ASP wynika, że to właśnie on jest najbardziej przydatny spośród programów graficznych powszechnie używanych przez grafików. Firma Gardinia chciałaby również wprowadzić na rynek zwycięski projekt lub projekty. Konkurs jest zatem dla projektantów dopiero rozpoczynających swoją karierę szansą, aby zaistnieć w świecie biznesu.

To dopiero początek

Konkurs "Metamorfozy Okienne, czyli młodzi dla młodych" to nie jednorazowa akcja. Podczas inauguracji konkursu połączonej z prezentacją produktów Gardinii, których przeprojektowanie będzie zadaniem uczestników, prezes zarządu Gardinii Witold Prask przekaże władzom ASP list intencyjny. To zapowiedź długofalowej współpracy ASP i Gardinii, której celem będzie połączenie świata biznesu ze światem sztuki; branży aranżacji i dekoracji okna z młodymi projektantami.

Zapraszamy dziennikarzy oraz wszystkie zainteresowane media na inaugurację konkursu "Metamorfozy Okienne, czyli młodzi dla młodych" z udziałem przedstawicieli władz wrocławskiej ASP oraz firmy Gardinia, która odbędzie się 3 kwietnia przy ul. Traugutta 19/21 w pawilonie D wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych o godzinie 13:00.

 

Informacja prasowa 20.02.2012

Nowy dyrektor w strukturach firmy Gardinia

Początek roku sprzyja podejmowaniu nowych wyzwań, stawianiu ambitnych celów i odważnym działaniom, które niosą zmiany. Gardinia pozostaje bowiem wierna idei, że kto się nie rozwija, ten się cofa.

Efektem tych zmian jest utworzenie w strukturach firmy Gardinia nowego stanowiska : Dyrektora ds. Rozwoju. Z dniem 20.02.2012 objęła je pani Jolanta Kleinschmidt. Wnosi ona do zespołu swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe, które zdobyła pracując na kierowniczych stanowiskach w obszarze sprzedaży i marketingu w międzynarodowych korporacjach, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

W Gardinii kierować będzie strukturami sprzedaży i marketingu, a jej zadaniem będzie ścisła współpraca z oddziałami Gardinii w całej Europie, opracowywanie i wdrażanie nowych projektów mających na celu wzrost sprzedaży, pozyskiwanie nowych rynków zbytu i kanałów dystrybucji.

 

Informacja prasowa 26.01.2012

BSCI - wyzwanie dla odpowiedzialnego biznesu

Współpraca z dostawcami surowców, towarów i usług na całym świecie to szansa dla rozwoju przedsiębiorstw, ale również pole do nadużyć. Elementarną zasadą i podstawą filozofii grupy Gardinia pozostawała i pozostaje uczciwość w prowadzeniu działalności. Dlatego też Gardinia Home Decor Niemcy jest od 2011 roku członkiem i sygnatariuszem inicjatywy BSCI.

BSCI ( Business Social Compliance Initative) to inicjatywa gospodarcza skupiająca przedsiębiorstwa wszystkich branż, które angażują się w działania mające na celu poprawę warunków pracy w globalnym łańcuchu dostaw. BSCI gromadzi i wspiera setki firm w ich wysiłkach budowy etycznego łańcucha dostaw opartego na ujednoliconym kodeksie postępowania. Stworzony został on według standardów pracy Międzynarodowej Organizacji Pracy (ILO), traktów ochrony praw pracowniczych oraz Karty Praw Człowieka ONZ. Jest podstawą audytów socjalnych sprawdzających zaangażowanie i nadzorujących działania członków dla osiągnięcia założonych celów.

Członkostwo firmy Gardinia Home Decor Niemcy w inicjatywie BSCI podkreśla jej aktywny wkład w budowanie społecznie odpowiedzialnego biznesu na poziomie międzynarodowym.

 

Informacja prasowa 20.01.2012

Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty

Wizerunek i wizja Gardinii wyrażone w kalendarzu ściennym na rok 2012 zostały wysoko ocenione w konkursie kalendarzy organizowanym corocznie przez "Forum Branżowe". Wzlatująca symboliczna postać mężczyzny ze skrzydłami w postaci plis w czarno-białej tonacji zajęła 3. miejsce.

Od kilku lat "Forum Branżowe" skupiające producentów i dystrybutorów stolarki okienno-drzwiowej organizuje na swoich łamach konkurs na branżowy kalendarz roku. Jurorzy wybierają ten najpiękniejszy ze wszystkich nadesłanych. Kryteria oceny to m.in. estetyka, funkcjonalność, forma, wizja, projekt itd. oraz oczywiście indywidualny gust oceniających.

W tym roku w szranki stanęło 40 kalendarzy. Były wśród nich wielkie plakatowe, trójdzielne i takie do postawienia na biurko. Po podliczeniu głosów wyłoniono zwycięzcę.

Kalendarz Gardinii brał udział w konkursie po raz pierwszy i od razu zyskał uznanie jurorów. Zgromadzone głosy uplasowały go na zaszczytnym 3. miejscu podium.

Wyniki konkursu ogłoszone zostały w nr 1/2012 organizatora konkursu - miesięcznika "Forum Branżowe".

 

Informacja prasowa 03.01.2012

Zaproszenie na Allgäu Brunch

W dniach od 11.01.do 14.01.2012 odbędą się we Frankfurcie nad Menem największe targi branży tekstylnej w Europie Heimtextil 2012. Gardinia zaprezentuje na nich swoją najnowszą ofertę handlową.

Targi to także doskonałe miejsce spotkań z klientami i partnerami handlowymi. To okazja do wymiany doświadczeń i bliższego wzajemnego poznania. Dlatego Gardinia zaprasza na Allgäu Brunch. Od godz. 10.00 w piątek, 13. stycznia 2012, na stoisku A.90 w hali 5.1. Gardinia będzie podejmować swoich gości śniadaniem pełnych lokalnych specjałów z rejonu Allgäu. Tradycyjne przysmaki z sera i szynki, do tego piwo z browaru Stolz-Bräu z Isny.

Serdecznie zapraszamy do osobistego zapoznania się z nowościami produktowymi Gardinii na nadchodzący sezon oraz kuchnią regionu, gdzie Gardinia ma swoje korzenie.

Zaproszenie

 

Informacja prasowa 22.11.2011

Mariaż rolety z firaną

Pierwsze na polskim rynku rolety rzymskie dostępne jako gotowy produkt

Planujesz zmianę dekoracji okien, ale nie chcesz od razu rewolucji? Swój pomysł zrealizowałbyś najchętniej od razu bez oczekiwania na zamówiony towar? Chcesz przesłonić swoje okno roletą, a nie zamierzasz równocześnie rezygnować z uroku fantazyjnie upiętej tkaniny? I chcesz mieć to wszystko jako jeden produkt dostępny od ręki w sklepie? Czy to możliwe?

Twoje oczekiwania spełni Gardinia. Na rynek wprowadza właśnie nową kolekcję produktów.

To rolety rzymskie Roma w wersji Mini i Light. Pierwsze w Polsce rolety rzymskie oferowane w systemie sprzedaży samoobsługowej jako gotowy produkt z możliwością bezinwazyjnego montażu na skrzydle okiennym, także w rozmiarze do okien balkonowych. Wersja Light przeznaczona jest do zamontowania na całej wnęce okiennej. W roletach wykorzystano materiały typu woal w uniwersalnych kolorach współgrających z dowolną kolorystyką wnętrz. Dla zwolenników dozowania natężenia światła w pomieszczeniu oferowany jest materiał zasłonowy. Rolety dostępne są w łącznie 5 rozmiarach dostosowanych do najbardziej typowych wielkości okien.

Rolety rzymskie Gardinii dostępne są w dobrych sklepach branżowych w cenie już od ok. 180 PLN.

Wysmakowana dekoracja, która w jednym produkcie łączy zalety rolety i firanki, i to na wyciągnięcie ręki.

 

Informacja prasowa 10.11.2011

Wyróżnienie Specjalne dla firmy Gardinia

Fachowa wiedza i doradztwo są zawsze w cenie. Firma Gardinia od wielu lat dzieli się swoją znajomością branży, trendów i produktów z mediami i klientami.

Od wielu lat wykorzystuje do tego łamy czasopisma "Tekstylia w Domu", które w tym roku obchodzi 10-lecie swojego istnienia. Z tej okazji przyznało firmie Gardinia Wyróżnienie Specjalne za stałe i profesjonalne wsparcie w dostarczaniu branży dekoracji okien i wnętrz fachowej informacji.

Wyróżnienie odebrał osobiście Prezes Zarządu firmy Witold Prask podczas Kongresu Wyposażenia Wnętrz, który odbył się 8. listopada w Warszawie.

 

Informacja prasowa 02.11.2011

Kiedy zmiana firan staje się przyjemnością...

Pomału zbliża się czas przedświątecznych porządków. Znów trzeba będzie mozolnie odpinać firanki, a potem z mdlejącymi ramionami usiłować je z powrotem zawiesić. Któraż z nas kobiet tego nie zna... Gardinia przekonuje jednak, że tak być nie musi, a zmiana firan może stać się czystą przyjemnością i jako pierwsza oferuje rozwiązanie tego odwiecznego problemu.

W tym celu właśnie przed Świętami wprowadza na rynek nowy produkt : agrafkę do szyn sufitowych typu Click-in.
Główną jej zaletą jest możliwość włożenia w dowolne miejsce w szynie sufitowej, bez konieczności zdejmowania firany. Jest to idealne rozwiązanie w przypadku uszkodzenia agrafek i konieczności ich wymiany, ale też niezwykła wygoda w zakładaniu firan na szynę. Można to zrobić w dowolnym miejscu karnisza bez konieczności używania otworu do wprowadzania rolek. Agrafka ma doskonałe właściwości poślizgowe i pasuje zarówno do oferowanych szyn typu GK, jak i GE. Dostępna jest w opakowaniach po 25 sztuk w cenie ok. 13 PLN.

Wprowadzanie artykułu i informowanie klienta o korzyściach wynikających z jego zastosowania wsparte jest oznaczeniem odpowiednią plakietką w miejscu sprzedaży.

 

Informacja prasowa 12.10.2011

 

Informacja prasowa 04.07.2011

Wrocławskie Okno Sportowe

6 lipca (środa) w budynku Akademii Wychowania Fizycznego przy ulicy Mickiewicza 58 o godzinie 11:00 Sławomir Szmal, jeden z najlepszych piłkarzy ręcznych na świecie, przekaże sportowego ducha walki kapitanowi wrocławskiej drużyny szczypiornistek AZS AWF. Sponsorem wrocławskich szczypiornistek od nowego sezonu będzie firma Gardinia z siedzibą w Domasławiu.

Gardinia Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającym się, międzynarodowym przedsiębiorstwem z ponad 60-letnią tradycją, liderem w produkcji dekoracji okiennych. Założona w 1950 roku w południowych Niemczech, koncentruje swoją działalność przede wszystkim na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej.

Polski oddział firmy powstał w 1994 roku. Jego siedziba mieści się w Domasławiu niedaleko Wrocławia. Założycielem i współtwórcą Gardinii w Polsce jest Witold Prask, który kieruje spółką od momentu jej powstania. W ciągu ostatnich kilkunastu lat spółka zajęła dominującą pozycję na krajowym rynku aranżacji i dekoracji okien. Było to możliwe dzięki wykwalifikowanej i oddanej spółce kadrze pracowników. Obecnie liczy ona prawie 100 osób, które dbają o najwyższą jakość oferowanych produktów.

Sukces Gardinii jest wynikiem ciężkiej, wieloletniej pracy całego zespołu, jego wiary w zwycięstwo, wolę walki oraz przywiązanie do zasad fair play w biznesie. Od wielu lat sponsorujemy polskich szczypiornistów, którzy realizują przyświecające nam wartości na boisku. Od 2004 roku jesteśmy sponsorem polskiej reprezentacji piłki ręcznej, zaś od 2009 roku wspieraliśmy jeden z najbardziej utytułowanych klubów w naszym kraju - Vive Targi Kielce, ośmiokrotnego mistrza i trzykrotnego wicemistrza Polski w szczypiorniaku.

Prawdziwymi mistrzyniami w dekorowaniu i aranżacji okien są kobiety, dlatego też Gardinia postanowiła od kolejnego sezonu zostać sponsorem wrocławskiego klubu szczypiornistek AZS AWF. Chcemy przekazać im sportowego ducha walki i zaszczepić w nich wolę zwycięstwa, by tak jak my, stały się najlepsze. W naszym imieniu uczyni to Sławomir Szmal, zawodnik Vive Targi Kielce, bramkarz polskiej reprezentacji narodowej i jeden z najlepszych zawodników piłki ręcznej na świecie.

Sławomir Szmal oficjalnie ogłosi również zwycięzców i wręczy im nagrody toczącego się od 8 do 30 czerwca na fejsbukowej stronie Gardinii konkursu "Okno sportowe". Osoby biorące udział w konkursie musiały odpowiedzieć na pytania dotyczące naszego Mistrza, historii i zasad rozgrywania spotkań piłki ręcznej oraz produktów naszej firmy. Główną nagrodą był wyjazd na mecz z udziałem Sławomira Szmala. Konkurs cieszył się dużą popularnością, wzięło w nim udział prawie pół tysiąca internautów, a walka toczyła się do ostatniej minuty. Nagrody zostały rozlosowane wśród dwudziestu osób z najlepszymi czasami odpowiedzi.

Zapraszamy dziennikarzy oraz wszystkie zainteresowane media na konferencję prasową z udziałem Mistrza Sławomira Szmala, przedstawicieli firmy Gardinia, władz Akademii Wychowania Fizycznego oraz wrocławskich szczypiornistek i ich trenera, która odbędzie się 6 lipca2011 przy ulicy Mickiewicza 58 we Wrocławiu, w nowym budynku Akademii Wychowania Fizycznego o godzinie 11:00.

Informacja prasowa 06.06.2011

Gardinia partnerem IV. Dolnośląskich Onkoigrzysk Dzieci i Młodzieży

Dnia 4. czerwca 2011 roku, na terenie wrocławskiego Stadionu Olimpijskiego, odbyły się już po raz czwarty Dolnośląskie Onkoigrzyska Dzieci i Młodzieży. W tym roku w szranki stanęli zawodnicy z Polski, Czech i Niemiec.
Onkoigrzyskom przyświeca cel przełamania stereotypowego myślenia o zbędności lub nawet szkodliwości stosowania wysiłku fizycznego w leczeniu, rehabilitacji i rekreacji osób cierpiących na schorzenia nowotworowe.Ceremonia Onkoigrzysk przebiegała zgodnie z rytuałem olimpijskim, nie zabrakło flagi wciągniętej na maszt oraz znicza olimpijskiego.Zarówno uczestnicy, jak i ich rodzice, bawili się wspaniale, a całe zawody przebiegły w radosnej sportowej rywalizacji.

Po pełnych emocji zawodach sportowych zawodnicy zostali uhonorowani medalami oraz nagrodami. Dyscyplin było wiele, więc okazji do stanięcia na podium nie brakowało.

Po zamknięciu części sportowej odbył się piknik, obfitujący w liczne atrakcje.

Firma Gardinia włączyła się w wydarzenie jako partner.

http://www.onkoigrzyska.awf.wroc.pl/partnerzy.html 

 

Informacja prasowa 01.06.2011

Ostatnia odsłona Europy dla dzieci

Spotkanie z dziećmi z przedszkola nr 1 w Żórawinie pod Wrocławiem w przededniu Dnia Dziecka zakończyło oficjalnie kampanię edukacyjną pod hasłem "Odsłaniamy Europę". Prowadzona ona była przez firmę Gardinia i skierowana do dzieci w wieku 4-6 lat.

Akcja rozpoczęła się w październiku ubiegłego roku w przedszkolu w Kobierzycach. Jej celem było przybliżenie najmłodszemu pokoleniu zasad wzajemnej tolerancji, zaznajomienie go z tradycjami, kulturą ościennych narodów i zaszczepienie zainteresowania nauką języków obcych. A wszystko to w formie książeczek - kolorowanek wzbogaconych pełnymi ciepła i humoru historyjkami opowiadającymi o różnych europejskich narodach. W ciągu ośmiu miesięcy książeczki powędrowały do placówek przedszkolnych na Dolnym Śląsku, w centralnej, środkowej i wschodniej Polsce. Zainteresowanie nimi było bardzo duże - w sumie rozdano ponad 1500 egzemplarzy malowanek. Okazały się być doskonałą formą nauki i zabawy dla dzieci oraz wartościowym materiałem dydaktycznym dla nauczycieli.

Pomysłodawcą i organizatorem kampanii "Odsłaniamy Europę" była firma Gardinia - czołowy producent i dystrybutor produktów do dekoracji okien. Zainicjowana została ona z okazji obchodów jubileuszu 60-lecia powstania firmy i jej 20-letniej obecności na rynkach krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Idee otwartości, tolerancji, zrozumienia dla odmienności kultur i narodów wpisane są bowiem w codzienną pracę tego międzynarodowego koncernu.

Projekt objęty został patronatem przez portal www.blizejprzedszkola.pl


Informacja prasowa 23.05.2011

Gardinia w TVP2

Piękny i zadbany ogród to wizytówka domu i jego gospodarzy. Nie mniej ważne są w domu okna. Przekonywała o tym Katarzyna Dowbor w programie "Ogrodowa Dowborowa", który od marca emitowany jest w sobotnie poranki w TVP2.

Gardinia była dwukrotnie gościem programu i w roli okiennego eksperta zaprezentowała swoje produkty: rolety plisowane i rolety thermo. Zabezpieczenia przeciwsłoneczne stają się bowiem ważne, kiedy przez okna coraz częściej i mocniej zagląda słońce. A ich rola nie ogranicza się wyłącznie do dekoracji. Zastosowanie odpowiedniej zewnętrznej powłoki, która odbija promieniowanie cieplne, sprawia bowiem, że zabezpieczenia przeciwsłoneczne przejmują rolę klimatyzacji.
Ekspert Gardinii - pan Jarosław Narkiewicz wyjaśnił telewidzom, jak za pomocą rolet czy plis sami mogą regulować poziom ciepła i nasłonecznienia w mieszkaniu. Ich dodatkową zaletą jest nieskomplikowany i bezinwazyjny montaż na ramie okiennej, a w przypadku plis pozycjonowanie za pomocą górnej i dolnej ruchomej belki. Bogaty wybór materiałów i kolorów pozwoli dopasować rolety do każdego wnętrza.

Informacja prasowa 11.04.2011

Kobiece okno na świat

11.04.2011 w hotelu Ossa odbyło się pierwsze zorganizowane przez firmę Gardinia spotkanie dla kobiet poświęcone trendom i pomysłom na dekorację okna pod hasłem "Okno na świat".

W klimat aranżacji okiennych wprowadziła uczestniczki prezentacja, która poprzez pryzmat historii okna, stylów aranżacyjnych i wreszcie złożoną psychologię kobiety pokazała, że istnieje wiele możliwości zaaranżowania dekoracji okiennych, tak aby w pełni oddawały one indywidualne preferencje, styl życia i wyznawane wartości.

Poprzez dobór karniszy czy zabezpieczeń przeciwsłonecznych można bowiem wyrazić swoją osobowość, oczekiwania i pragnienia. Odda je zastosowana prostota i nowoczesność systemów panelowych, gra światła z żaluzjami lub przepych tkanin zawieszonych na gustownych karniszach. Ciepło drewna lub chłodna elegancja metalu. Dekoracyjność tkanin lub bogactwo dodatków zdobniczych. Nieograniczone możliwości w myśl zasady: "pokaż mi swoje okno, a powiem Ci jaka jesteś".
Nowatorskie ujęcie tematu dekoracji okna wywołało żywe dyskusje wśród uczestniczek spotkania, padło wiele pytań o indywidualne rozwiązania i porady aranżacyjne.

Wiosna sprzyja zmianom, także w oknach. To dobry czas na aranżacyjną wiosenną rewolucję.

Informacja prasowa 31.03.2011

Gardinia odsłania Europę przedszkolakom

"Odsłaniamy Europę" to kampania edukacyjna zorganizowana przez firmę Gardinia - międzynarodowe przedsiębiorstwo, które w ubiegłym roku obchodziło jubileusz 60-lecia powstania i od ponad 20 lat obecne jest również na rynkach wielu europejskich krajów. Właśnie to wielonarodowe oblicze firmy stało się kanwą całej akcji, która ma na celu przybliżenie przedszkolakom europejskich tradycji i mnogości kultur. A wszystko to w przystępnej formie malowanek i pełnych humoru historyjek poświęconych cechom poszczególnych narodów.

Kampania rozpoczęła się jesienią ubiegłego roku, a w marcu 2011 zakończył się jej drugi etap. Po sporym zainteresowaniu jakim książeczki cieszyły się wśród dolnośląskich przedszkolaków, tym razem malowanki przekazane zostały dzieciom w przedszkolach na Śląsku, Mazurach i Podkarpaciu. I spotkały się tam z równie gorącym przyjęciem. Dla dzieci są formą edukacyjnej zabawy, rodzicom pozwolą na chwilę wspólnego czytania, a dla nauczycieli stanowią materiał wspierający proces dydaktyczny.

Zakończenie kampanii przewidziane jest na czerwiec 2011.

Informacja prasowa 29.03.2011

Dekoracja w duchu ekologii

Upalny, słoneczny dzień, klimatyzacja wyłączona, a w domu przyjemny chłód.
Mroźny zimowy wieczór, a w pokoju ciepło, choć grzejnik letni i ogrzewanie rzadko się włącza. A wszystko to dzięki dekoracji okna. Jak to możliwe?

Badania przeprowadzone przez niemiecki Instytut Fizyki Budowlanej Fraunhof wykazały, że odpowiednie ustawienie wewnętrznych zabezpieczeń przeciwsłonecznych, takich jak rolety, plisy czy żaluzje, w zależności od pory roku czy dnia, pozwala na takie regulowanie ciepłem w pomieszczeniu, które przynosi wymierne korzyści w postaci oszczędności energii.

Latem opuszczając np. rolety na dzień, zabezpieczamy pomieszczenia przed nadmiernym przenikaniem ciepła i nasłonecznieniem. Podnosząc je na noc pozwalamy, aby chłodniejsze powietrze wychłodziło wnętrza. Niepotrzebne staje się używanie klimatyzatora. Za pomocą właściwej ochrony przeciwsłonecznej można zaoszczędzić w ten sposób nawet do 250 Wat/m2 energii.

Zimą proces wygląda odwrotnie. Przy uniesionych zabezpieczeniach w dzień - słońce stojące nisko nad ziemią intensywnie nagrzewa pomieszczenia. Opuszczając je na noc, tworzy się pomiędzy szybą a np. roletą, powietrzna poduszka, która zapobiega szybkiemu uciekaniu ciepła. Optymalny wybór produktów może zapobiec utracie nawet do 50% ciepła przez okna. W efekcie rzadziej włącza się ogrzewanie.

Efekt takiego postępowania jest wymierny ? zapotrzebowanie na zużycie energii można zredukować rocznie prawie o 7%, co przekłada się na zmniejszenie kosztów ogrzewania. A wszystko to przy niewielkiej inwestycji i dodatkowej korzyści w formie dekoracji okna.

Działania energooszczędne zabezpieczeń przeciwsłonecznych wzmacniane są dodatkowo poprzez zastosowanie w produktach firmy Gardinia np. powłok thermo w przypadku rolet. Oprócz światła absorbują one ciepło, skutecznie pozostawiając je na zewnątrz. Natomiast rozwiązaniem hamującym odpływ ciepła jest system komór w kształcie plastrów miodu zastosowanych w dwuwarstwowych plisach Duette.

W dobie stale rosnących kosztów energii, kurczenia się zasobów naturalnych i głębszej świadomości ekologicznej społeczeństwa dekoracyjne wewnętrzne zabezpieczenia przeciwsłoneczne Gardinii stają się idealnym rozwiązaniem do każdego okna i mieszkania.


Informacja Prasowa 09.03.2011

Gardinia ponownie wyróżniona mianem Gazeli Biznesu

W dniu 08.03.2011 we wrocławskiej Hali Orbita odbyła się uroczysta gala, podczas której wręczono laureatom statuetki Gazel Biznesu. To już 11. edycja prestiżowego rankingu organizowanego corocznie przez "Puls Biznesu".

Po raz drugi z rzędu w gronie 4 tys. najbardziej dynamicznie rozwijających się w Polsce firm średniej wielkości znalazła się Gardinia. Wyróżnienie to świadczy o stałym rozwoju firmy, jej aktywności na rynku, umiejętności radzenia sobie wśród konkurentów. To certyfikat dobrej reputacji przedsiębiorstwa oraz gwarancja uczciwości wobec kontrahentów.
" Miano Gazeli Biznesu traktujemy jako zobowiązanie wobec naszych klientów. To dzięki ich zaufaniu i zadowoleniu ponownie znaleźliśmy się w gronie wyróżnionych firm" stwierdził Prezes Witold Prask.

 

Informacja prasowa 07.03.2011

Aranżacja okna ubrana w opowieść

28 lutego br. podczas uroczystego śniadania w Centrali Handlowej firmy Gardinia w Józefowie pod Warszawą  pani Urszula Pawlak - autorka zwycięskiego eseju pt. "Cały świat w moich oknach" odebrała główną nagrodę.

Ogłoszony we wrześniu ubiegłego roku konkurs "Moje okna i Gardinia zawsze pasują do siebie" polegał na zaprojektowaniu dekoracji okna i wymagał od uczestników zaangażowania i pracy. Członkowie komisji konkursowej mieli trudne zadanie przy wyborze najlepszego projektu. Zwyciężyła opowieść, w której autorka połączyła swoją pasję do podróżowania i produkty Gardinii w jedną spójną aranżację.

Na spotkaniu w Józefowie oprócz członków komisji konkursowej obecni byli przedstawiciele mediów branżowych i lokalnych.
Po odczytaniu protokołu przez przewodniczącą komisji, autorka opowieści odebrała nagrodę - list intencyjny, deklarujący realizację wymarzonej aranżacji. Laureatka podkreślała, że konkurs nie należał do najłatwiejszych. "W dzisiejszych czasach ważne jest, aby przyjmować wyzwania i stawiać czoło wszechobecnej bylejakości" - powiedziała Pani Urszula Pawlak dziękując za wyróżnienie.

W niezobowiązującej, przyjaznej atmosferze, już po zakończeniu części oficjalnej, goście dyskutowali o tym, że okno w domu odgrywa znaczącą rolę. Stwierdzili, że to właśnie jego dekoracja w dużej mierze decyduje o klimacie wnętrza. Zwrócili uwagę na potrzebę informowania o nowych możliwościach w dziedzinie aranżacji okna.

 

Informacja Prasowa 21.02.2011

Akademia Gardinii

Dziś w sklepie już nie wystarczy położyć towar na półki i czekać, aż klient go wybierze i kupi. Nie sprawdza się to nawet w samoobsługowych marketach. W cenie pozostaje kompetentne doradztwo i fachowa obsługa. Klienci chcą wiedzieć wszystko o produkcie zanim za niego zapłacą. I często stawiają trudne pytania. Gardinia oferuje swoim odbiorcom możliwości pogłębiania wiedzy o oferowanym asortymencie.

"Akademia Gardinii" to wypracowany system szkoleń asortymentowych przeznaczony dla klientów z obszaru B2B. Prowadzone są one przez naszych produktowych ekspertów w centrach szkoleniowych firmy w Domasławiu lub Józefowie, a na życzenie również w siedzibie klienta. Swoim zakresem obejmują poszczególne grupy asortymentowe oferowane przez Gardinię. Specjalne szkolenia dedykowane są programowi towarów na zamówienie "Na miarę Twoich okien". Szkolenia dopasowujemy do profilu klienta i koncentrujemy je zasadniczo na asortymencie, który ma on w swojej ofercie. Uczestnicy otrzymują podczas nich dawkę niezbędnej wiedzy, która gwarantuje łatwe poruszanie się po określonej problematyce. Każde szkolenie kończy się testem sprawdzającym nowo nabyte kompetencje. Jego pozytywny wynik to przepustka do otrzymania dyplomu Akademii Gardinii.

Wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w szkoleniach w ramach "Akademii Gardinii" prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na pytania i zaproponujemy właściwą formę poszerzenia wiedzy i kwalifikacji.

 

Komunikat prasowy 09.02.2011

Konkurs "Moje okna i Gardinia zawsze pasują do siebie" rozstrzygnięty.
A zwycięzcą jest...

"Świat to za mało?"

W konkursie zorganizowanym przez firmę Gardinia