Dekorujemy okna od 1950

Gardinia - Dekorujemy okna od 1950...

Firma Gardinia obecna jest na europejskim rynku już od ponad 60 lat. W tym czasie zmieniała się jej organizacja, struktura, klienci. Jej wewnętrzne zmiany były bezpośrednim wynikiem zmian rynku, jego dynamiki, panujących trendów i swoje odbicie znajdowały w formie logo firmy.

Pierwotna jego forma nawiązywała stylem do rustykalnych drewnianych szyn sufitowych - pierwszego produktu firmy.

W latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy to na rynku w Europie Zachodniej zaczęły pojawiać się pierwsze samoobsługowe sklepy sieciowe, Gardinia dostosowała nie tylko swój asortyment do nowej formy sprzedaży. Do swojego logo dodała oznaczenie "SB". W ten sposób zakomunikowała, że jest partnerem sklepów oferujących artykuły w systemie sprzedaży samoobsługowej, a jej produkty stały się powszechnie dostępne dla wszystkich grup klientów.

Rozszerzenie podstawowego asortymentu ( szyn sufitowych i listew przypodłogowych ) o elementy dekoracji okna i zabezpieczenia przeciwsłoneczne znalazło swój wyraz zarówno w zmianie nazwy firmy (na Gardinia Decoration), jak i we wprowadzeniu w latach 90-tych pierwszego hasła wizerunkowego, które brzmiało : "Tak chcę mieszkać!".

Tradycja, trwałość, ciągłość istnienia i wieloletnie doświadczenie oraz wiedza na rynku w branży dekoracji podkreślone zostały wprowadzeniem do logo firmy po 2000 roku daty powstania przedsiębiorstwa. Obecność na rynku przez lata to najlepszy dowód zaufania klientów, którzy cenią zarówno firmę, jak i markę.

Jubileusz 15-lecia obecności i działalności na rynku polskim obchodzony uroczyście w maju 2009 roku został również uczczony okolicznościowym logo firmy.

Przez ostatnie lata to właśnie hasło : "Wyznaczamy trendy" informowało naszych klientów, że Gardinia to firma nowoczesna, rozwojowa, która zawsze jest krok do przodu i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów.

Wyniki badań konsumenckich, które przeprowadziliśmy na koniec zeszłego roku dostarczyły nam obszernego materiału informacyjnego i skłoniły do wyciagnięcia wniosków w oparciu o opinie naszych klientów.
Stale dążymy do tego, aby marka Gardinia była w Polsce rozpoznawalna, aby kojarzyła się z dekoracją okien, gdzie jakość produktów odpowiada ich cenie. Chcemy, aby nasi klienci mieli świadomość, że na rynku jesteśmy obecni już długie lata; że stoi za nami tradycja, wiedza i doświadczenie, które im oferujemy. Chcemy, aby Gardinia była poprawnie kojarzona z branżą, w której działa.
Dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę naszego hasła wizerunkowego. Od dziś brzmi ono:

Oto cała prawda o Gardinii. W prosty sposób komunikujemy naszym klientom o tym, w czym Gardinia specjalizuje się od ponad 60 lat w Europie, co jest jej celem i pasją. Naszym zamiarem jest, aby marka Gardinia jednoznacznie kojarzyła się z produktami, które są nią sygnowane. Bo Gardinia to synonim funkcjonalnej i dekoracyjnej aranżacji okna.