Lubię to!

Gardinia - stylistka Twojego okna

Portale społecznościowe umożliwiają firmom dotarcie z ofertą produktową i usługową do precyzyjnie zdefiniowanych grup odbiorców. Ale źródło sukcesu tej formy komunikacji tkwi w aktywnych działaniach, angażowaniu użytkowników i sympatyków fan page'a, umiejętnie budowanej i prowadzonej interakcji. Taka forma dialogu to kopalnia wiedzy o preferencjach i oczekiwaniach klientów oraz źródło inspiracji dla dalszego rozwoju firmy. To doskonała platforma wymiany wiedzy, podzielenia się doświadczeniami, dialogu z potencjalnymi i przyszłymi klientami.

Poprzez konto na facebooku Gardinia chce włączyć klientów w życie firmy. Będą oni mogli pisać, co o nas myślą, czego oczekują, jaka jest ich opinia o produktach. Kluczową postacią fan page'u jest blogerka - Iwona Gardinen, która jako osoba postronna inicjuje dialog, zachęca do oceny produktów i dyskusji. Jako ekspert od aranżacji okien również podpowiada, proponuje, doradza. Nie zabraknie tam także ciekawych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami! Pierwszy już wkrótce...

Gardinia na facebooku - Lubię to!