Każda rewolucja ma swoje hasło

Hasło Pokolenia Y

Pokolenie Y to grupa ludzi, którzy dziś mają od 18 do 33 lat. Stoją zatem u progu swej życiowej drogi lub wręcz przeciwnie - już osiągnęli pewien status, a ich oczekiwania względem życia i świata są sprecyzowane i świadome. To pokolenie, które odważnie korzysta z rozwoju technologii i ułatwień jakie niesie ze sobą techniczny postęp. Dla tego pokolenia ważny jest indywidualizm, oryginalność, ale także dążenie do upraszczania i minimalizmu. Te wartości widoczne są w sposobie kształtowania swego otoczenia, urządzaniu mieszkań i oczywiście dekoracji okien. Asortyment Gardinii obejmuje produkty, które spełniają wzornicze i aranżacyjne wymagania pokolenia Y. Aby wyjść im naprzeciw, ułatwić wybór czy zainspirować, Gardinia stworzyła specjalny program pod hasłem "Y- lubię to". Jego sztandarowym produktem jest karnisz YGREK zaprojektowany przez młodego artystę Akademii Sztuk Pięknych, który stał się symbolem nadchodzących zmian i Ygrekowej rewolucji.

Ygrekowa rewolucja potrzebowała swojego hasła. Pokolenie Y to osoby, które zaskakują swoją kreatywnością i nieszablonowymi pomysłami. Zaprosiliśmy ich więc wszystkich do udziału w konkursie "Hasło pokolenia Y".

Jakie hasło najlepiej pasuje do pokolenia dzisiejszych 18 - 33 latków? Wystarczyło wymyslić krótkie rewolucyjne hasło z którym Pokolenie Y mogłoby się identyfikować i przesłać do nas. Na zgłoszenia czekaliśmy do 15. grudnia 2013. Dla autora najlepszego pomysłu była atrakcyjna nagroda - rewolucja w oknie.

I już wiemy, u kogo będzie miała miejsce.
Miło nam poinformować, że w konkursie "Hasło pokolenia Y" zwyciężyła pani Anula Wawrzyniak, która poprowadzi pokolenie Y pod sztandarami z hasłem :
GENERACJA Y - cYfrowi i pomYsłowi!

Serdecznie gratulujemy!

Zainspiruj się oglądając film i porwij tłumy do Rewolucji pokolenia Y!
A jeśli jeszcze Cię z nami nie ma, to dołącz do rewolucji Ygreka na Facebooku: https://www.facebook.com/gardiniapl

Film promocyjny