Ygrek is coming

Ygrek is coming

W dniu 20. Maja 2013 Gardinia zainaugurowała oficjalnie swoją nową kampanię "Ygrek- lubię to!". Na miejsce inauguracji wybrała prezentację asortymentową organizowaną przez swojego partnera handlowego - sieć sklepów Leroy Merlin, we współpracy z którym kampania ta będzie realizowana.

Kampania ma charakter wieloetapowy i obejmuje działania asortymentowe, marketingowe, promocyjne i informacyjne. Skierowana jest przede wszystkim do członków pokolenia Y, czyli obecnych trzydziesto- i dwudziestolatków.

Ze swojej oferty Gardinia wybrała w tym celu szereg produktów do dekoracji okien, które wpisują się w potrzeby i estetykę tego pokolenia. Proste wzorniczo, nieprzytłaczające, funkcjonalne, oferujące praktyczne rozwiązania i dyskretną dekorację, pozwalają dowolnie aranżować najbliższą przestrzeń. Produkty te zebrane zostały w specjalny katalog sygnowany znakiem "Ygrek - lubię to!", oznakowane i dostępne są w placówkach Leroy Merlin w całej Polsce.

Sztandarowym produktem całej kolekcji jest karnisz Ygrek, który powstał w oparciu o autorski, wyłoniony w konkursie organizowanym wśród studentów wrocławskiej ASP, projekt końcówki karnisza.

Części asortymentowej kampanii towarzyszyć będą działania promocyjne i marketingowe. Pierwszym z nich jest ygrekowa rewolucja, która już szerzy się wśród i poprzez fanów facebookowego profilu Gardinii. Jej orężem są oryginalne grafiki produktowe - vlepki z hasłami promującymi wartości pokolenia Ygrek, które podczas wakacyjnych podróży rewolucjonistów trafiają w najdalsze zakątki Polski. Ciąg dalszy będzie miał miejsce podczas eventów specjalnych organizowanych na jesień w wybranych marketach Leroy Merlin.